Forum www.offroad RC.fora.pl Strona Główna www.offroad RC.fora.pl
Modele zdalnie sterowane RC Off Road Traxxas,HPI,Kyosho,Carson,Tamyia,Team Losi,Bonzer,galeria zdjecia, FORUM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tanie silniki BL do monsterów 1/8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.offroad RC.fora.pl Strona Główna -> Silniki Elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaur




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 14:40 7 Lut 2011    Temat postu: Tanie silniki BL do monsterów 1/8

W moim Summicie siedzi silnik nisko budżetowy Leopard. Parametry takie jak osławionej Mamby Monster 2200kv z tą różnicą, że Leopard ma 2150kv i napięcie do 23V. Sprawuje się świetnie Wink
Do tej pory myślałem, że jest nisko budżetowy.
Ale zobaczcie to:
[link widoczny dla zalogowanych]

To jest dokładnie to samo co Leopard. Porównajcie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Do ceny należy doliczyć 20$ za przesyłkę. Ja za swój Silnik dałem 95$ z przesyłką.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ralf2107




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Murowana Goślina/Grajewo

PostWysłany: Śro 16:31 20 Lip 2011    Temat postu:

Również stałem się szczęśliwym posiadaczem tego leoparda Smile tylko, że ja mam czerwony Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaur




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 18:33 20 Lip 2011    Temat postu:

Czerwony ładny Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ralf2107




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Murowana Goślina/Grajewo

PostWysłany: Wto 7:21 2 Sie 2011    Temat postu:

A powiedz mi jakie masz u siebie przełożenie? Ja mam 20/68 i po 20 min dość ostrej jazdy łapie prawie 68-69 stopni. Fakt, że na zewnątrz było ok 30. Jak to wygląda u Ciebie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaur




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 7:30 2 Sie 2011    Temat postu:

Ja mam przełożenie 18/65 i czasem 20/65, miałem 20/62. Po półgodzinie ganiania na plaży w piasku, temp trochę ponad 40st. Sprawdzałem ręką, ale można było spokojnie trzymać silnik ręką. Ustawiam dzieciom wodę do kąpieli na 40st. więc wiem ile to jest.
Watmeter pokazał mi prąd średni 116A.
Tyle, że chyba pakiety mi się kończą. Niby szybkość jest, power itp. ale nie mogę już łatwo postawić go na koła. Czas śmigania jakieś 40-50 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ralf2107




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Murowana Goślina/Grajewo

PostWysłany: Wto 7:42 2 Sie 2011    Temat postu:

Ja na turnigy 5s (2s+3s) 5000mah również ok 50 a nawet 60 min. A powiedz mi czy mogły mieć wpływ na to trochę "rozjechane" tylne koła ? tzn zbieżność mi się przestawiła nie były skierowane do środka a na zewnątrz mniej więcej tak: \ - / zamiast / - \ a nie miałem przy sobie klucza żeby ustawić Smile

Ostatnio zmieniony przez Ralf2107 dnia Wto 7:43 2 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaur




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 7:49 2 Sie 2011    Temat postu:

Nie sądzę aby jakiekolwiek ustawienie kół na luźnej nawierzchni miało znaczący wpływ, może na asfalcie tak, ale tez nie w dużym stopniu. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelster
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 13:07 2 Sie 2011    Temat postu:

Ja bym sprawdzil wszystkie lozyska,zastale lozyska moga powodowac silne przegrzewanie silnika. Polecam radiator na silnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ralf2107




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Murowana Goślina/Grajewo

PostWysłany: Wto 14:32 2 Sie 2011    Temat postu:

Myślałem o radiatorze, ale jaki ? Mam razem z wiatrakiem hobbywing ale on ma trochę większą średnicę, bo nawet na moim starym silniku 43mm średnicy miał "luz" a za bardzo nie idzie go "ścisnąć" a ten ma 40mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
illusion1983




Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Kwidzyn- Newent

PostWysłany: Nie 9:09 9 Paź 2011    Temat postu:

witajcie chlopaki.
Zamiezam kupic xeruna 150a i leoparda 2000kv lecz obawiam sie czy pooski wy3maja obciazenie... poolski pol biedy, boja sie ze deferencjaly i wszystkie przekladnie popadaja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kelster
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 17:38 9 Paź 2011    Temat postu:

Nie ma takiej mozliwosci,aby poszly jakiekolwiek przekladnie,modele traxxasa sa pod tym wzgledem nie do zabicia.Poloski za bardzo wytrzymale,mimo ze to plastik,u mnie pare sie posypalo,ale to na choopkach,lub przy maxymalmyn skrecie i full gaz. Jedno co jest awaryjne w summicie,to blokada elektryczna dyfra, choc ja nigdy tego nie popsulem,ale tak slyszalem.Ja mam silnik 1600 kv i jestem szczesliwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zaur




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 8:58 19 Paź 2011    Temat postu:

Jedzie do mnie silnik Turnigy Trackstar 2560kv. Wiadomo, że jest to chyba najtańszy silnik 6-polowy. Wysokie kv jak na silnik do monstera i co więcej daje radę na 6s. Problem w tym, że większość tanich regli nie obsługuje silników powyżej 2400kv z zasilaniem 6s. Może ktoś próbował? MMM pociągnie takie wysokie kv na 6s? W sumie stary, mniejszy silnik z Castle miał 2700kv (chyba) i kręcił tylko do 4s.

Doskonale radzi sobie z wszelkimi Savami, Maxxami i Reviakami.
Moje przeznaczenie to model onroad 1/8, przekonwertowany z bagusa 1/8.
Będzie współpracował z reglem HK 150A i zasilaniem 4s.
Prędkość w jaką celuję to 100km/h. Da radę? Zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ralf2107




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Murowana Goślina/Grajewo

PostWysłany: Czw 9:34 12 Sty 2012    Temat postu:

A ja właśnie zamontowałem taki silniczek w moim mugenie
[link widoczny dla zalogowanych]
Chwilowo z xerunem 150A, ale docelowo będzie z HK 150A. Napisane, że obsługuje tylko 4s, ale ja sądzę, że na 6s też pojedzie i to dobrze Smile Silnik bardzo podobny do leoparda, opór jaki stwarza magnes podczas przekręcania wałkiem jest jeszcze większy niż przy moim leo 2150kv. Na razie test tylko w piwnicy na 4s, moc jest duża, ale zobaczymy jak z prędkością. Kolejne testy jak pogoda pozwoli Smile


Ostatnio zmieniony przez Ralf2107 dnia Czw 9:35 12 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemeczek49




Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Elblag

PostWysłany: Sob 9:20 31 Mar 2012    Temat postu:

Ja w e-revo posiadam przełoznie 18/54 i jest ok, jeszcze nie miałem okazji przetestowania w cieplejsze dni, ale z odpowiednim chłodzeniem nie powinno być problemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.offroad RC.fora.pl Strona Główna -> Silniki Elektryczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin